woensdag 18 januari 2012

Review: Queen helene, Mint julep masque

Al heel lang ben ik opzoek naar dit populaire gezichtsmasker
ik las op vele beautyblogs voornamelijk amerikaanse dat het
een geweldig masker zou zijn,'het populairste masker in Amerika'.
maar dan heb ik het ook wel over écht een hele tijd terug!
Want de eerste keer dat ik er iets over las was toen mascha
van beautygloss er iets over schreef, dus ik vond het wel leuk
om het artikel weer eens op te zoeken en de datum te bekijken.
17 sept 2007!! Jaa serieus 2007 dat is echt al heel lang geleden!



Ik wist wel dat de masker te koop was in afro winkels maar in de
omgeving van Almere had ik in die tijd nooit wat kunnen vinden.
Natuurlijk wist ik dat het dus in Denhaag te koop was maar ik was
nog best jong dus mocht ook niet eventjes een reisje maken omdat
ik perse dat masker wilde hebben.

Nu eindelijk heb ik het masker in mijn armen kunnen sluiten dankzij
boozyshop, deze webshop heeft (sinds kort?) de mint julep masque's
in haar assortiment, Zelf een travelsize wat natuurlijk perfect is om het
uit te proberen! Ik besloot dus de travelsize te bestelen.

Makkelijk in de hand




















Ook niet onbelangrijk om te weten is dat ze niet op dieren testen
en er geen dierlijke ingrediënten in zitten!
Dit is wat het masker beloofd:
'Helps dry up acne pimples, rinse away blackheads & shrink enlarged pores'.
Dus het zou je puistjes moeten uitdrogen je mee-eters moeten wegspoelen,
en je poriën laten krimpen.

Oké dat van die poriën kan ik vrijwel weinig over zeggen aangezien ze bij mij
al niet duidelijk zichtbaar zijn en anders heb ik een bril nodig denk ik haha.

Het aanbrengen en afwassen gaat zoals elk masker, gezicht reinigen, smeren,
afspoelen met lauw water en klaar is kees.



















De substantie van de masker is wel erg dik,
toen ik het uit het tubetje probeerde te halen moest ik wel wat kracht
zetten het ´glijd´ er niet uit zegmaar.
Het aanbrengen op je gezicht gaat wel gewoon gemakkelijk wat ik niet had verwacht.
Verder vind ik het eigenlijk niet zo een heel bijzonder masker misschien voor als ik echt
een bad-face day heb? Het is wel verfrissend door het mint wat er in zit en die paar puistjes
die ik had zijn ook daadwerkelijk uitgedroogd.

Ik heb er zelf geen rode huid aan overgehouden wat wel kan gebeuren
als je een gevoelige huid hebt maar dat rode hoort binnen 30 minuten
wel weer weg te trekken.

Ik raad wel aan het 'mondje' van de tube schoon te maken
die kan nogal vies worden en ik neem aan dat niemand houd
van smerige tubes right? een beetje te vergelijken met een tandpasta
tube waarvan het mondje helemaal vies is, dan wil je die toch ook niet
meer op je tandenborstel smeren?















kortom; prima masker doet zijn werk goed, maar zou het nog geen
wondermasker of amazing kunnen noemen.
Ik zal mijn beste vriendin het masker laten uitproberen aangezien
haar huis toch wat vettiger is en het waarschijnlijk bij haar wel een
wondermasker zal zijn, daarover zal dan nog een update komen!

Cijfer : 8, omdat het wel doet wat het masker beloofd.

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten