vrijdag 10 februari 2012

Mijn 'signature' look / Mini review

















Sommige meiden hebben zin om iedere dag een andere
look te creëren, en sommige hebben een look die ze op
gewone doordeweekse dagen altijd dragen, de ene draagt
iedere dag rode lippen en de ander heftige eyeliner.
Ik ben ook zo iemand die op gewone dagen eigenlijk
altijd dezelfde look heeft, namelijk winged eyeliner
en mascara.
Soms heb ik weleens zin in wat meer en dan gebruik ik
foundation bronzer oogschaduw enz.
Maar over het algemeen draag ik dagelijks deze standaard look.



Hier onder een collage van wat foto's dat ik mijn standaart look
draag, zoals je ziet heb ik op de 2e foto van de 2e rij ook bronzer
en wat lipgloss op het geeft meteen een hele glow aan mijn gezicht.






























Toen ik nog mijn bijbaantje bij de jumbo had als kassiere,
kreeg ik vaak van vrouwen tussen de 25 en de 40(ongeveer)
complimentjes over hoe ik mijn lijntje zo strak op mijn ogen
kreeg en welk oogpotlood of eyeliner ik daarvoor gebruikte.
Het was zelfs een keer zo dat er een lange rij bij mijn kassa
stond en 2 vrouwen perse wilden dat ik op een briefje schreef
welke eyeliner ik gebruikte haha, klant is koning ^_^.

Ik gebruik al ongeveer 3 jaar dezelfde oogpotlood, natuurlijk
koop ik iedere keer als ie op is een nieuwe, niet dat ik 3 jaar
met hetzelfde oogpotloodje heb gewerkt dan zou ik nu een
oog vol met ontstekingen hebben bleh!
Ongeveer iedere maand koop ik een nieuwe, maar vaak zijn
ze bij mijn kruidvat uitverkocht we hebben er 3 hier in Almere
en ja letterlijk bij alle3 zijn ze het meeste van de tijd uitverkocht!
Dus telkens als ik mijn tripje naar Amsterdam maak koop ik
er meteen genoeg zodat ik weer een vooraadje heb.
Vaak denken ze dat ik een duur oogpotloodje gebruik omdat
hij best heel erg gepigmenteerd is, maar nee ik heb oogpotloodjes
van dior, en andere 'duurdere' merken gehad en dit is toch
echt mijn favoriet!







De essence Longlasting eye pencil in 01 black fever!
Ik gebruik hem al zolang dat ik niet meer op de prijs let
als ik hem pak, dus de prijs weet ik niet precies meer maar
het zit tussen de 1,49 en de 1,79 duurder is ie niet cheap he?

De oogpotlood is heel makkelijk aan te brengen en droogt
ook een soort van op, je kan natuurlijk niet in je oog gaan
wrijven maar hij kan wel tegen een traantje, ik heb vaak
last van traan ogen en gelukkig gaat deze oogpotlood nergens
heen als ik een traantje wegpik.

Wel moet je uitkijken dat je potloodje niet tever naar boven
draait dan heb je al gauw dat die afbreekt, dat gebeurt bij
mij minstens 1 keer per oogpotloodje dat ik gebruik.
Toen ik net bekend was met het potloodje brak hij best
vaak af, maar nu ik hem na al die jaren dagelijks gebruik
weet ik dat ik hem maar een mini stukje hoef uit te draaien.
Soms gaat het perongeluk en draai ik zonder dat ik het merk
mijn oogpotloodje verder open, of ik laat hem vallen, pech
puntje weg!

Nu ik eraan denk, ik heb nog maar 1 nieuwe liggen!
Snel weer een dagje Amsterdam plannen ;P

Bighugz
Soraya

1 opmerking: