donderdag 8 maart 2012

Sleek Tinted lip conditioner - Peach perfection




















Mijn kennismaking met het merk sleek was al meteen positief
nadat ik mijn bestelling had ontvangen ben ik alles meteen
gaan testen en ik ben om! Ik bestelde 2 palettes en een lip conditioner
lees hier de review van de palettes en hier het artikel van toen ik mijn
bestelling plaatste, goed het gaat nu om de tinted lip conditioner die
ik dus bestelde ik ben groot fan en gebruik hem tot nu toe iedere dag
het maakt mijn lippen zacht en geeft een mooi kleurtje kijk maar mee..


De sleek tinted lip conditioners bevatten spf15 wat ik heel goed vind
aangezien mijn lippen dat echt wel nodig hebben omdat ze heel snel
uitdrogen en de zon is daar vaak een oorzaak van dus deze gaat zeker
mee op vakantie.





















Het is eigenlijk een product wat multifunctioneel is en daarmee bedoel
ik niet dat je het overal voor kan gebruiken maar meestal gebruik ik
een lippenbalsem een lipstick voor een beetje kleur EN nog een gloss
voor een beetje glans, deze heeft alles in een het geeft een mooi kleurtje
beschermt je lippen en verzorgd ze ook nog eens.




























Ik zie er eigenlijk eerder een lichtroze kleurtje in dan een perzik kleurtje
want aangezien de naam peach perfection zou je toch denken dat je ook
zo een kleurtje krijgt in het potje is het wel een perzik kleurtje maar op
mijn lippen toch meer licht rozig maar dat vind ik niet erg want het staat
zeker niet verkeerd en ben van plan er nog veel meer te gaan bestellen
zodat ik kan afwissellen aangezien ik deze nu elke dag gebruik het is voor
mij een vervanging van lipgloss, lipbalm, en lipstick.












Als ik naar de ingrediënten kijk dan zie ik een paar ingredienten wat ik
zelf ook in huis heb of waar ik makkelijk aan kan komen dat brengt mij
op het idee om van een favoriete lipstick een soort lip conditioner te maken
de ingrediënten die mijn bekend in de oren klinken en voor vele van jullie
ook denk ik zijn; jojoba olie, shea butter, amandelolie, en advocado olie.


















Voordelen
- Je hebt geen extra lipproducten nodig.
- In veel kleuren verkrijgbaar daardoor genoeg keus.
- Goedkoper dan alle producten los aanschaffen.
- Het is niet duur omdat er namelijk best veel in zit €6,50/10gr
- Luxe uitstraling doordat het 'potje' van glas is gemaakt en het deksel
matt zwart is met glanzende letters, i like!

Nadelen
- De verpakking is een beetje onhygienisch omdat je er met je vingers
in moet maar je kan natuurlijk ook een kwastje gebruiken maar dat
vind ik zelf onhandig als je on-the-go bent.
- Dat het niet in de winkel te koop is alleen online tenzij je in engeland
bent bijvoorbeeld daar verkopen ze het merk wel in superdrug bv.




















het zou helemaal super zijn als ze dit merk zouden gaan verkopen in de
kruidvat of de etos of een andere drogist maar ik denk dat dat toch een droom
blijft die niet waargemaakt zult worden maar wat zal ik blij zijn, al die mooie
palettes en lip producten binnen handbereik en niet te vergeten de limited
editions die ervan uitkomen, maar helaas moeten we het doen met de online
shops die het gelukkig wel verkopen, wat moeten we toch zonder online shops
dan zouden we het moeten doen met wat we in nederland kunnen kopen dan
zouden we een hoop moois moeten missen!

Hoe denken jullie erover? en hebben jullie zelf ook een sleek tinted lip conditioner
zo ja, ben je er ook zo enthousiast over als ik? Let me know!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten